Dieptemassage

Pijn aan de onderrug of tussen de schouderbladen, vermoeide en zware benen, nekpijn. Klachten van het spijsverteringsstelsel zoals een opgeblazen gevoel, gasvorming, zure oprispingen, obstipatie, diarree. Stress, oververmoeidheid, depressies zijn een paar van de vele ongemakken waarin velen onder ons terecht komen.

Dieptemassage kan toegepast worden voor de eerder genoemde klachten. Dieptemassage gaat verder dan een klassieke-of sportmassage. De werkterreinen bij dieptemassage zijn de huid, spieren, bindweefsel, botten en de fascia (speciaal bindweefsel dat ligt rond spieren, organen en botten).

Voor wie en hoe werkt het?

Dieptemassage is er voor iedereen die met pijn te maken heeft. De massage wordt individueel toegepast. Niet iedereen heeft dezelfde grens qua pijn dus wordt de behandeling aangepast aan het individu.

Door diep in te werken op de weefsels van het lichaam gaat de doorbloeding extra geactiveerd worden. Afvalstoffen (toxines) worden beter afgevoerd, spanningen komen vrij.

Wanneer?

Luister naar je lichaam. Pijn is immers het lichaam dat roept om hulp. Dieptemassage is een manier van behandelen die de pijn kan verminderen of zelfs doen verdwijnen. Wacht niet tot de klachten te ernstig zijn.

Door mijn aansluiting bij de V.B.A.G (Vereninging ter Bervordering van Alternatieve Geneeswijze) sluit ik een behandelovereenkomst af met iedere cliënt. Dit brengt voor de therapeut en de cliënt rechten en plichten met zich mee.